۱۰۰میلیون گوشی Galaxy S سامسونگ فروخته شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
۱۰۰میلیون گوشی Galaxy S سامسونگ فروخته شد
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 141
نویسنده : محسن پرهیز
این مسئله بر هیچ کاربر و کارشناسی پوشیده نیست که سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S سامسونگ در بازار جهانی بسیار موفق بوده است و کاربران با علاقمندی فراوان محصولات مختلف آن را خریداری می‌کنند. این سری از محصولات سامسونگ قانون بازی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را تغییر دادند و سرانجام موجب شدند تا اندروید به محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی جهان تبدیل شود.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما این سری از محصولات سامسونگ هم‌اکنون رکورد تازه‌ای از خود برجا گذاشته‌اند و این طور که آمارهای جدید نشان می‌دهد، از زمان عرضه نخستین Galaxy S تاکنون که حدود دو و نیم سال می‌گذرد، تاکنون بیش از 100 میلیون دستگاه از آن‌ها در سراسر جهان فروخته شده است.
 
گوشی هوشمند Galaxy S III بیشترین موفقیت را برای این سری از محصولات سامسونگ به ارمغان آورده است و سریع‌ترین فروش گوشی‌های هوشمند در جهان به این محصول اختصاص میابد. آمارهای موجود حاکی از آن است که تنها ظرف 7 ماه نخست از ورود این محصول به بازار بیش از 40 میلیون دستگاه از آن فروخته شده است و شرکت کره‌ای سامسونگ هم اکنون روزی 190 هزار دستگاه از این محصول را روانه بازار جهانی می‌کند.
 
گوشی هوشمند Galaxy S II که یک مدل از این محصول پایین‌تر است، هم‌اکنون حدود دو سال است که وارد بازار جهانی شده و ظرف 20 ماه نخست ورود به بازار 40 میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: